duminică, 16 noiembrie 2014

Blog

Mulți au zis că eu scriu mai mult ca o liceană aceste postări, decât ca o studentă. E adevărat, se vede că nu sunt deloc matură la vârsta mea, dar încerc pe cât posibil să mă perfecționez și să atrag cât mai multe persoane să îmi citească blog-ul. Încă sunt la început, deși blog-ul a împlinit 6 ani de existență; încerc să învăț de la alții și să mă inspir din felul cum scriu, din postări (fără a copia pe nimeni). Mai am foarte multe de învățat, dar mereu mă străduiesc să mă inspir din lucruri minore, deși câteodată uit să îmi scriu ideile principale. Trebuie să abordez o nouă strategie, să scriu ALTFEL decât până acum. Un nou stil, poate să adaug și imagini la postările mele. O soluție trebuie gasită ca să fac publicitate blog-ului. Oricum eu mereu o să scriu din suflet. cu multă emoție și căldură. Și încerc să fiu mai obiectivă, optimistă, mai atentă la unele detalii, să arăt că sunt mai matură și mai sigură pe mine. Să vedem ce iese....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

My soul